|
|
|
Train Simulator ClassicKdo by si pod tímto názvem představoval znovu vydání klasického Microsoft Train Simulátoru, tak bude zřejmě zklamán. DTG se jen rozhodlo přejmenovat TSXXXX na Train Simulator Classic a k tomu všemu rovnou vydalo i balíček tratí, které bude součástí. Z jejich vyjádření na konci článku není úplně jasné o co vlastně jde. Zda se hra přejmenuje na Train Simulator Classic jen těm, kteří si balíček koupí a nebo se hra bez ostatních tratí prostě přejměnuje všem. Osobně bych očekával alespon info, že se jedná o free core update (tak jako tomu je každý rok vždy v září či říjnu). Každopádně kromě tratí a změny názvu se nic dalšího nezmění - tedy žádné novinky v jádru hry.
No a jaké tratě si můžete s balíčkem pořídit ?
Bahnstrecke Leipzig - Dresden - jedná se o rozšíření pro trať Riesa - Dresden (rozšíření bude samozřejmě k dispozici i jako samostatné DLC - nemusíte si tedy kupovat Train Simulator Classic pro jeho získání)
WCML South: London Euston - Birmingham
Tehachapi Pass: Mojave - Bakersfield
Datum vydání Train Simulator Classic (TSC) je momentálně stanoveno na 21. dubna tohoto roku a to za cenu €24.99. Jen dodám, že TSC je prouze pro PC. Diskuse k článku [0 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
OpenTTD 12.2Po dlouhých několika letech, kdy se autorům dařilo vydávat novou klíčovou verzi OpenTTD vždy 1.4 se letos tento počin nezdařil. Původně totiž předpokládali, že 1.4 vypustí do světa verzi 13.0. Bohužel došlo k několika komplikacím a verze 13 se zatím nekoná. Jako útěcha nám musí stačit alespoň verze 12.2, která obsahuje několik oprav. Na druhou stranu minulý rok jsme se dočkali dvou klíčových verzí, kdy autoři vypustili verzi 11 právě 1.4 a potom na podzim honem verzi 12.
Novou verzi OpenTTD 12.2 si můžete stáhnout na homepage projektu. Pro neznalce jen dodám, že OpenTTD je vylepšená verze již stařičkého Transport Tycoonu, která má neustále své fanoušky a rozhodně dokáže zabavit na hodiny na rozdíl od některých novějších her :) Diskuse k článku [0 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
Train Sim World 3 - Spirit of SteamNení tajemstvím, že DTG pracuje na svém prvním DLC s parní loko. Jenže celá tahle práce nabrala trochu jíný rozměr než původně DTG předpokládalo. Určitě si pamatujete na vyjádření DTG, že letní Rush Hour core update bude jedním ze dvou velkých aktualizací jádra. S oznámením Rush Hour totiž rovnou přišlo i oznámení Spirit of Steam. Podle původních plánů totiž Spirit of Steam mělo být připraveno před Vánoci 2021 (všichni víme jak plány a sliby DTG končí). No a protože Spirit of Steam vyžaduje trochu více péče, rozhodlo se DTG celou hru naportovat na UE5 a vydat ji jako Train Sim World 3: Spirit of Steam. Zároveň tím skončí podpora starších kozolí (PS4 a X:One), protože zde DTG dost naráželo na limity právě starších konzolí. Co to znamení pro ostatní hráče ? Asi nikoho nepřekvapí, že si budete muset hru znovu zakoupit (ostatně to stejné se stalo při přechodu z TSW 2020 na TSW 2). Dalším faktem je, že všechna již existující DLC skončí opět jako preserved collection. Přechod z UE 4.26 na UE5 není sice tak drastický, ale i zde bude muset všechna DLC nejdříve otestovat.
Druhým faktem je, že hry vydané na UE5 jsou většinou cryptované a tedy hůže modifikovatelné. Ve finále to znamená, že existující modifikace prostě přestanou fungovat. Pro mě a mého kolegu tento přechod znamená ještě další věc a tou je portace neoficiálního editoru právě na UE5.
Mimochodem TSW 3: Spirit of Steam bude v základu obsahovat jednu historickou trať (UK), 2 parní loko, dále opět SPG (pořád je to takové jádro hry) (US) no a zůstaneme i u německé tratě SKA. Cena bude stejná jako při přechodu na TSW 2. Všechna existující DLC se postupně převedou... je zde ale riziko, že opět o nějaké DLC přijdeme. Zůstane Vám ale v TSW 2. Datum vydání jako vždy v srpnu. Diskuse k článku [7 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
Volnost pohybu po mapě je velmi žádaná a většina komunity očekává vždy podporu pro nové DLC. Zde je tedy aktualizovaná verze odstraňovače neviditelných stěn a onoho spínače pro Out of Bounds, který vás nemilosrdně vždy vrátil do hlavního menu hry i pro poslední DLC od Rivetu. Balíček 1.7 tedy zatím obsahuje podporu pro všechny tratě, které jsou zatím k diszpozici. Autor: pampaliny Celý článek » | download [12.8 KB] | Diskuse k článku [1 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
Po několika DLC od DTG se včera ven dostal i další pokus od Rivetu. Stejně tak jako DTG vždy k novým DLC dodává nějaké Mastery tak i Rivet zatím takhle funguje a s každým novým DLC vždy nějaké Mastery přidá. Decals pro livery editor byl součástí balíčku 3.3, protože Decals jsou součástí samotného jádra hry, které fungují i bez samotného DLC (tedy správně by fungovat neměly, protože bez samotného DLC je vlastně nemůžete odemknout). DLC tak vždy přinese pouze extra overlay a zde tomu není jinak. Verze 3.4 tedy přináší overlay pro nové DLC od Rivetu + samozřejmě všechny již existující. Autor: pampaliny Celý článek » | download [38.9 KB] | Diskuse k článku [3 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
Po chvilce čekání je k dispozici opět aktualizovaná modifikace, která odstraní neviditelné stěny na trati a odebere Out of Bound trigger, který vás vždy poslal zpátky do hlavního menu. Nic už tak nebrání volnému procházení i po mapě nového DLC. Píšu to téměř při každé aktualizaci této modifikace, ale je lepší se stále opakovat, než čelit dotazům proč to nefunguje na určitých místech. Takže modifikace odstraňuje neviditelné stěny na všech místech, ale samozřejmě keře, ploty, apod... obsahují taktéž blok, kterým nelze projít. Proto musíte najít místo, kde je čistě volná krajina. Dalším faktem je, že některé bloky jsou součástí modelu (jako nádraží apod...). Ani zde vám tahle modifikace nebude fungovat a neviditelné stěny na nádražích tak budou stále aktivní. Autor: pampaliny Celý článek » | download [12.7 KB] | Diskuse k článku [0 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
Dneska vyšlo nové DLC pro TSW 2 a s tímto novým DLC je k dispozici opět nové Mastery v podobě scenery overlay (což je extra scenérie). Pro Harlem trať se jedná o železniční vůz, který stojí na nepoužívané koleji. Kromě overlay jsou k dispozici i extra motivy pro livery editor. No a protože motivy jsou součástí samotného jádra hry, tak nevyžadují pro funkčnost ono DLC. Mimochodem kromě Harlem věcí pro livery editor je přidáno i extra z ECW a LZN (tahle trať bude k dispozici příští týden). Tahle modifikace samozřejmě obsahuje všechny předchozí verze.
Autor: pampaliny Celý článek » | download [38.3 KB] | Diskuse k článku [1 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
Tento čtvrtek by mělo vyjít extra DLC pro TSW 2, které bude obsahovat 3 scénáře pro každou trať ze základní verze hry. Jedná se o tratě SPG, BKL a SKA (to jsou 3 základní tratě). Navíc třeba SKA obdrží i extra timetable. Pro BKL extra timetable není, ale na druhou stranu DTG přidalo alespoň 4 extra servisy do již existujícího jízdního řádu. Pro SPG je toho zřejmě nejméně, protože tam půjde čistě o suplování. No a protože BKL bude mít 4 extra servisy již v existujícím jízdním řádu, tak jsem na to mrknul a ty servisy již v existujícím jízdním řádu našel. Takže pokud je chcete aktivovat, tak je tahle modifikace určena právě pro vás. Jedná se o 4 extra servisy, které začínají číslem 200X. Autor: pampaliny Celý článek » | download [4.1 KB] | Diskuse k článku [1 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
TSW Unofficial Editor v0.2 venkuNeoficiální editor ve verzi 0.2 pro TSW 2 je venku. Novinek je více než dost a psal jsem o nich již ve včerejší novince. Editor můžete stahovat z GitHubu. Stejně jako při první verzi je potřeba se registrovat na Epic Games a GitHubu. Potom je potřeba spojit účty (návod najdete právě k novince ohledně v0.1). Diskuse k článku [2 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
TSW Unofficial Editor v0.2 - novinkyVydání nové verze neoficiálního editoru (k dispozici by mohl být dneska v noci nebo zítra ráno. Před vydáním bude proveden stream přímo z editoru. Obsahem streamu budou novinky samotného editoru, ale hlavně tvorba scénáře. No a co vlastně nová verze editoru přinese ?
- tvorba jízdních řádů (né těch 24h, ale pro scénáře), možnost otevření existujících jízdních řádů pro inspiraci
- otevření mapy (nelze editovat, ale je možné přidávat scenerii)
- Master Material redirector - UE 4.23 uměla číst materiály úplně normálně, ale od verze 4.25 to nelze. Pro zobrazení textur je tedy nutné přidat Master Material soubory do assetu, který je k dispozici
- editace většiny DataAsset souborů
- editace Audio souborů
- v podstatě editace téměř všech typů souborů kromě Blueprintů.
Řekl bych, že novinek není zrovna málo. Nutno podotknout, že třeba tvorba scénáře přímo v timetable editoru vypadá snadně, ale není to tak jednoduché jako v planneru, který je součástí hry, ale zase máte větší volnost.
Diskuse k článku [0 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
|