Venku je další developer diary, který je tentokrát zaměřený na tvorbu hry. Ve videu se můžete dozvědět, že na stavbu zatím využívají přímo Unreal Engine 4 s tím, že mají i spoustu svých vlastních nástrojů. Připravují různé 3D objekty, které bude možné v editoru přidávat, měnit délku, apod... Na stromy, keře a trávu používají Speed Tree, který se stará o chování keřů, trávy a stromů. Vše vypadá téměř realisticky a reaguje to na vítr. Další zajímavou vlastností je počasí, které v této hře získává jiný rozměr. Padající mlha, mrholení, déšť, který postupně zavlažuje krajinu a nebo naopak po dešti se postupně vysušuje. Stejně tak se chová sníh, kdy se postupně krajina mění ve sněžnou s tím jak intenzivněji sněží. I přestože je možné ve videu zaslechnout, že sníh padá a pokrývá plochu tak si myslím, že se bude jednat momentálně asi jen o změnu textury a nebudou vznikat sněhové závěje... jinak kdyby to tak bylo, bylo by to určitě velice zajímavé. Ve videu je ještě možné zahlédnout rozpojení tlakové hadice a pár pohledů z kabiny. Ostatně co Vám budu povídat, video si můžete prohlédnout zde pod článkem. Beta tohoto simulátoru bude k dispozici už na začátku prosince.
S vydáním deníčku vývojářů ohledně Train Sim World jsou tady i otázky uživatelů a odpovědi autorů. Všechno můžete najít v originále tady. Na stránce najdete i dva nové obrázky. A teď už k otázkám: Bude hra obsahovat realistické brždění, které bude obsahovat několik stupnů a né jak je to prezentováno v současné verzi 2017. Bude ve hře možnost propojovat tlakové hadice ?
Jak jste mohli zjistit z našeho posledního videa, SimuGraph nám dovoluje velkou svobodu v simulaci lokomotivních systémů. Lokomotivy budou mít kompletní simulaci vzduchu což znamená, že brzdy budou fungovat stejně jako v reálu. Což znamená, že když začnete brzdit tak poslední vagón ze soupravy začne brzdit v jinou dobu než první. Bude vždy záležet na délce soupravy.
Na druhou otázku, SimuGrap nám dovoluje simulovat propojení vzduchových hadic mezi vozy. Hadice se budou pohybovat podle jízdy soupravy a nejedná se o žádnou animaci - všechno je to fyzikální systém, který aplikuje pohyb podle jízdy.
Bude možné odrážet vozy jako v reálu ?
Odrážení vozů je samozřejmě v tomto simulátoru možné a těšíme se jaké možnosti tato funkce přinese. Fyzikální systém se postará o dopravení odraženého vozu svou setrvačností až do místa, kde by měl vůz skončit přesně jako v reálu. O všechno se stará SimuGraph.
Budou brzdy lokomotiv animované v TSW stejně jako na některých dieselových lokomotivách z TS 2016 ? A budou mít realistickou fyziku ?
Jak jste už mohli z našeho videa zjistit, SimuGraph nám dovoluje simulovat všechny komponenty každého vozu v soupravě takže uvidíte brzdné kotouče a brzdy podle toho jak aplikujete brzdy. Tady to ale nekončí, protože v budoucnu budou brzdy generovat teplo, které začne produkovat žhavení brzdy a jak se teplo nakumuluje do extrémů tak bude možné spatřit jiskření a bude možné zaznamenat zhoršení brzd až po katastrofické scénáře, kdy brzdy prostě odejdou.
Tohle zní všechno hrozně lákavě, jsem zvědav jak se tohle projeví ve finále. Dovedu si klidně představit scénáře s dlouhou soupravou z kopce dolů, kdy začnou selhávat brzdy. Ještě dva měsíce a majitelé Pioneer Edice TS 2017 si budou moci tenhle simulátor osahat.
dovetail Games nelení a na TSW neustále makají a zdokonalují. V dnešním deníčku vývojáře Vám představí jejich engine SimuGraph, který se bude starat o veškerou fyziku vozů a mašin. Ve videu autoři zdůrazňují, že si přizvali i reálné pracovníky, kteří ocenili chování soupravy, vše je jako živé. Ostatně ve videu je záběr i na podvozek a brzdy, kde je vidět, že při aktivování nebo deaktivování brzdy se tam skutečně něco děje. Zajímavé je i celé zastavení soupravy, kdy se na posledním voze po zabržění rozhoupe tlaková hadice. Začínám se na tento simulátor víc a víc těšit. Beta by měla být k dispozici už v prosinci tohoto roku. Plná verze potom v únoru 2017. A teď už to video.
Pavel (5. dubna 2025 - 22:27) Ahoj, a bude i nová veze pro nové tratě? Například pro Zwolle-Groningen? Nebo tato verze funguje už tak nějak universálně pro vš...
Smokey (3. dubna 2025 - 09:49) Tak to pak jo, díkec za info :D
pampaliny (2. dubna 2025 - 19:30) to Smokey: beží to na UE 5 a Aerosoft je pouze distributor. Tvůrci mají za sebou velice povedený SubwaySim Hamburg, který se po ...
Smokey (2. dubna 2025 - 15:57) Na jakém enginu to běží? A není to typická Aerosoft blbost ve formě toho, že hru vydají a pak to je bez updatu? :D
Webmaster stránek: pampaliny | Všechna práva vyhrazena. Copyright 2001-2025