|
NEC update venku a něco víc
Railsimulator.com zpřístupnilo přes Steam update pro placený addon Northeast Corridor Expansion Pack, který obsahuje kromě samotné tratě i potřebnou soupravu. Majitelé tohoto addonu se tedy můžou těšit na update, který je zdarma. Update upravuje trať do podoby pro Train Simulator 2012 tak aby využíval nové technologie tohoto simulátoru.
Kromě tohoto updatu můžeme již brzy očekávat i update samotné hry, který by měl vylepšit chování hry na slabších sestavách. Původně tahle oprava měla být součástí posledního updatu, ale zřejmě se tak nestalo a stane se během několika dní (odhaduji zítra).
Přidání příspěvku do diskuse
Diskuse k článku [22]
CG | 18. října 2011 | 20:32 |
to Josef72: jasně tak dvě vlastnosti nejdou, a co barvy? To je taky vlastnost, přepínání podle směru jízdy - bílá a červená. Každopádně mám ještě hodně co zkoumat... :)
Jo a umíte někdo s těmi scripty? Pro TRSko jsme měli jedno experta co to uměl, nebo alespoň se dala čerpat inspirace z jeho scriptů.
Josef72 | 18. října 2011 | 11:47 |
to CG -- tohle půjde, takhle jsem to nemyslel. Stačí, když si v editoru přepneš do editoru scénářů a podíváš se na nějakou lokomotivu. Z toho jasně pochopíš, čím přesně lokomotivy svítí. Mně šlo o to, zda bude možné , aby jedno světlo mělo dvoje vlastnosti. Pro tlumené světla a pro dálkové. A jelikož ani u lokomotiv pro RW3 tohle nebí, tak mám pochybnosti.
pampaliny | 18. října 2011 | 10:43 |
to CG: do loko stačí přidat script s další klávesou, která aktivuje další světlo. Nevidím v tom problém, je to všechno jenom o scriptech a konfiguraci. RailWorks je krásně otevřená platforma, ale nikomu se s tím nechce hrát a každý čeká až to za něho někdo vyřeší.
CG | 18. října 2011 | 10:34 |
To je škoda... :) To jako nikdy nevyužijeme přední reflektor?
http:// www.atlaslokomotiv.net/ katalog/850/ 850-009.jpg
Josef72 | 18. října 2011 | 09:43 |
Podle toho jak světla v RW3 fungují je dost nepravděpodobné, že by se někdy dalo přepínat mezi dálkovými a tlumenými světli.
Leonell | 18. října 2011 | 07:45 |
Díky. Zkusil jsem to a opravdu to něco (budovy) osvětluje, pravda tak na deset metrů.
http:// img833.imageshack.us/ img833/ 2808/ den101.jpg
Tady je to (blbě) vidět. Je osvětlen spodek stožáru vlevo a milník vpravo.
http:// img195.imageshack.us/ img195/ 1264/ noc101.jpg
A nechci provokovat, ale představuji si to takto:
noc (mohla by být víc tma):
http:// img338.imageshack.us/ img338/ 7008/ zdnoc1.jpg
Tlumená:
http:// img843.imageshack.us/ img843/ 9017/ zdnoc2.jpg
Dálková:
http:// img192.imageshack.us/ img192/ 9937/ zdnoc3.jpg
Josef72 | 17. října 2011 | 22:35 |
Světlo funguje na všechny scenery objekty, s výjimkou stromů, které používají funkci, kdy se polygony otáčejí za kamerou. To se týká všech 2D stromů a i starších 3D stromů. U loft objektů nevím.
Jinak jsem zkusil dosah světla u té americké trati pro RW3. Ozářil jsem i 150m vzdálenou řadu domů. Světla, že by propálilo žaluzky na okně.
CG | 17. října 2011 | 21:42 |
Jak píše Josef - osvětluje to na stanovišti spíš "statické objekty", tedy portály apod. jinak to prakticky nesvítí (vegetace, a jiné "sys" objekty - změna stínů). S tím shaderem nevím, ale spíš mě to vadí, že i na referenčních trati/tratích to nefunguje podle představ. Přeci i ve dne v tunelu to má svítit hodně, nebo jak to vlastně je? To se mám hrabat v blueprintech? ;)
A na druhou stranu, Leonell, přeci jako tvůrce co staví a používá "in-build" nebo add-on objekty z ref tratě, jak mám řešit shadery? Večer pokud zajedu za kopec a kde není přímé slunce, by to mělo svítit. Asi jsem moc náročný... :) PS: Mám Ati z řady 5700 a Win7 64bit...
pampaliny | 17. října 2011 | 17:58 |
to Leonell: me to teda sviti normalne, zejmena ta horsoshoe curve tam je i nejaka nocni mise a svetlo tam funguje ok.
Josef72 | 17. října 2011 | 17:11 |
Dosah světel je malý, ale když přijíždím k portálu tunelu například, tak je osvícený , stejně jako třeba sloup u trati. Prostě cokoliv. Je jedno, zda jsem v kabině nebo mám vnšjší kameru.
Leonell | 17. října 2011 | 16:25 |
>k jeho osvícení je zapotřebí nového speciálního shaderu
No, já prostě udělám novou trať. Na tu trať dám pár stromků kousek před lokomotivu. Nastavím půlnoc, spustím a zapnu světla. Lokomotiva ve vnějším pohledu svítí, osvětluje kousek před lokomotivou. Když jsem ale v kabině, tak nevidím nic, maximálně lehce světlejší obzor. Ani koleje, ani stromy osvětlené nejsou.
Já myslel že tohle konečně začne fungovat. Tohle Vám teda jde nebo nejde?
Josef72 | 17. října 2011 | 15:52 |
Světla žerou v RW3 hodně z výkonu, u této trati mi to po zapnutí světel sežralo 10fps.
Co se týče tunelu, tak k jeho osvícení je zapotřebí nového speciálního shaderu, který neznámo proč tady nepoužily. V trati pro RW3 (Podkova) je použitý a stěny tunelu jsou tam nasvíceny.
CG | 17. října 2011 | 15:20 |
Ještě ke svícení. Mě to teda svítí, ale jen jako by potkávacími světly, dálková nebo jiná ani ťuk. Jo a docela je zajímavý, že v tom podzemním nádraží v NYC se nedá jít mimo stanoviště, mají zamčenou kameru... ;) Ten příjezd tunelem, hmmm... Škoda, že je osvětlený uvnitř a neosvětluje ho vlak.
CG | 17. října 2011 | 15:17 |
Tak jsem NEC koupil v balíčku s Amtrakem (Acela). A je to hodně dobrý, hlavně zvuk Acela soupravy mě dostal, to je paráda. Na stanovišti to pěkně funguje, třeba displej, opakovač apod. Už se mi po té trati stýskalo, přeci jenom MSTS je už hodně stará záležitost.
michawel | 15. října 2011 | 14:12 |
Mám oboje, jak PTP tak PTP2, jenže BlueSky je pěkná mrcha a PTP2 je vlastně PTP1, jen tam nefungujou poctivě zakoupení addony pro PTP1 a musí je člověk kupovat znova. V zásadě to co vychází teď na PTP2 je jen překompilovaná trať z PTP1 dokonce včetně chyb. Takže mě trochu štvou.
Jinak právě kvůli těmto simulátorům jsem narážel na to PZB, EBULA, nebo LZB. Tam ta simulace je. Jenže zas PTP je Trainz s debilním ovládáním, takže ten prožitek není takový.
Asi nejlepší jsou podle mýho poláci s EU07, je to simulátor, ne tak krvavej jako ZD SIM, ale o hodně reálnější než PTP a dobře vyřešený ovládání, ale zas grafika okolí hamižná, nicméně pult a model mašiny je fakt supr.
Leonell | 15. října 2011 | 08:27 |
Michawel: co se týká německých železnic, znáš Pro Train Perfect?
michawel | 14. října 2011 | 21:53 |
DB101 nesvítí, zkoušel jsem ty anglické diesly, ale ve dne, takže to taky zkusím. Každopádně jsem dost zatíženej na ty německý stroje plus tratě, takže 101 byla první.
Leonell | 14. října 2011 | 15:01 |
Michawel: tobě to taky nesvítí?? To mám radost :) Já myslel, že to dělá jenom mně, když všichni se radovali nad světly. A která mašina vám teda chlapi jako svítí (= osvětluje trať při pohledu z kabiny tak, aby se dalo jet podle rozhledu), že bych to prubnul?
michawel | 14. října 2011 | 06:53 |
S tou DB101 to je fakt, do konfiguračních souborů jsem se nevrtal (mám toho za celej den dost). S realitou je tenhle simulator trochu na štíru. Btw dost mě dostalo, když mi v TS2012 lítala 101čka s EC vlakem po kolejích do stran a nahoru tak, že už bych byl třikrát bradou vzhůru, ještě kdyby to bylo tak v Polsku ve 30 km/h, ale v Německu? To, že je mašina podstatně tvrdší, než vagon vím, koneckonců jsem už na různých mašinách jel, ale tohle bylo trochu offtopic. Ve srovnání s průjezdem tratě na lokomotivě 111 (a to je pěknej tvrďák, sotva jsem se držel na nohou), to bylo trochu nesmyslný.
Leonell | 13. října 2011 | 14:12 |
Člověče já to nevím, jestli je neměněj až v depu. Až zas pojedu vlakem, musím se zeptat :)
pampaliny | 13. října 2011 | 13:28 |
to Leonell: ale tak o výměnu žárovek se stará řidič ne ? :) vždyť stačí editovat nějaký ten file a můžeš svítit klidně 400m před sebe :) Oni teď upravují chyby, které tam stihli nasekat, takže updaty ostatního jsou zřejmě trošku pozastaveny.
Leonell | 13. října 2011 | 13:16 |
Včera jsem se koukal, jestli mi už konečně vyměnili žárovky na lokomotivě (DB101) a nic. Lokomotiva v exteriéru svítí tak dva metry před sebe a z kabiny není vidět ani Ň.
|
|
|