|
TS 2014 - Munich - Garmisch-Partenkirchen trailer
Připravované DLC Munich - Garmisch-Partenkirchen pro Train Simulator 2014 se Vám představuje ve velice krásném traileru. Německou trať o délce 100 km si již brzy (tipuju, že ve čtvrtek 15.5.2014) budeme moci projet. Musím uznat, že autoři odvedli krásnou práci a při pohledu na video se mi nechce věřit, že jsou to pasáže ze hry. Některé momenty vypadají jak v reálu. K samotné trati se můžeme těšit i na jednotku, která bude k trati přiložena. Můžeme očekávat i několik scénářů a samozřejmě příznivou cenu... tipuju tak 29,99 euro. Pokud nutně nepotřebujete tento addon hned jak vyjde, tak je dobré počkat do července, kdy jsou na Steamu většinou krásné slevy a spousta vydavatelů se do těchto slev zapojuje. Navíc budou chtít autoři Train Simulatoru prodat co nejvíce verzí samotné hry i v létě, protože se blíží opět nové vydání s označením 2015. Ale teď už onen trailer.
Přidání příspěvku do diskuse
Diskuse k článku [6]
Fext | 25. května 2014 | 21:58 |
Ad scénáře... "Rybina Hry" od vydání TS2014 dodává jen Career mode scénáře. Takže je třeba hledat v sekci kariérních scénářů.
Btw. co se návazností scénářů přes vícero map týče - tohle je jedna z mála opravdu dobrých věcí u TS2014, protože přesně tohle umí (t.j. po skončení scénáře 1 dokáže automaticky natáhnout scénář 2 a to i z jiné mapy) a například pro obě části WCML existují navazující scénáře přímo od autora obou těchto tratí a jsou na workshopu, kdy se dá jet "v jednom kuse" z Prestonu až do Glasgowa (a obráceně - s nezbytnou pauzou v Carlisle).
Je možné, že pro TS2014 jsou i nějaké další kombinace map, ale nejčastější je návaznost právě v Carlisle, protože tam t.č. tak či onak ústí hned čtyři oficiální trati (byť z různých období) a to už umožňuje celkem slušný počet kombinací.
Jan | 25. května 2014 | 11:27 |
Prosím vás proč když mám tuhle mapu a nikde ve hře drive-standart jí nemůžu najít zakoupenou jí mám
gombicek | 21. května 2014 | 03:06 |
Ale to zase nieje tak zly napad. Nie v jednej mape samozrejme, ale mat mapy a teraz povedzme na konci mapy by sa dalo zadat ze sa ma nacitat dalsia mapa.
michawel | 15. května 2014 | 21:28 |
Pampaliny kurník nedělej si srandu :), já netvrdím, že se má udělat mapa Austria. Ale jde o to, že zrovna tahle trať je nejlepší právě v úseku GA-PA-Innsbruck, kde to má parametry pomalu na ozubnici, navíc je tam úžasnej výhled do údolí s letištěm Innsbruck. A je prostě fakt, že RE z Mnichova do Innsbrucku je prostě klasika všech klasik v Německu. Na druhou stranu Northern Europe pro TS (free), kde je moje oblíbená trať z Kodaně, přes Fredericii, Flensburg a Rendsburg tam prostě je celá (a to je snad 300km). Ale jasně, chápu to, je mi to prostě přišlo líto.
pampaliny | 15. května 2014 | 15:14 |
to michawel: souhlasím, je celkem škoda, že nejde vytvořit nějaká mega mapa a všechny data co se položení kolejí, terén, objekty, apod... týče se nedají zkopírovat do té jedné dané složky s tím, že by se vytvořil jeden mega svět. Třeba v UK už tolik tratí začíná v Londýně, bylo by fajn to mít pod mapou třeba UK. Mohli by na tom zapracovat a něco takového udělat do verze 2015, kdy by byla možnost prostě dát IMPORT tratě do jiné tratě s tím, že by se to vše krásně napojilo :)
michawel | 15. května 2014 | 13:11 |
Velká, ale opravdu VELKÁ škoda je, že to neprotáhli až do Innsbrucku, protože ta trať je jedna z nejkrásnějších na normálním rozchodu. Přece jen ta trať do GA-PA je zajímavá až v samotném závěru, ten začátek z Mnichova je takový klasicky polní. Ale předpokládám, že to rozsekli, jak je u těchto addonů obvyklé, schválně a bude druhý díl, opět za třicet. Problém je, že to nikdy nejde projet v kuse, což v reálu možné je. Innsbruck-München se starými osmidvéřáky (exSilberlinge) a lokomotivou 111, to je nesmrtelná klasika.
|
|
|