|
|
|
Sice s malým spožděním, ale přece je to venku :) Mastery unlocker ve verzi 2.4 obsahuje Scenery Overlay pro poslední DLC North London Line. Zjistil jsem, že DTG již přestalo přidávat Decals pro livery editor, ale vrhlo se na novinku v podobě Mastery Posters. Přiznám se, i kdyby jste mě mučili, že vůbec nemám tušení o jaké mastery vlastně jde. Každopádně jsem tedy doplnil úplně všechny poster mastery do balíčku. Balíček samozřejmě obsahuje i všechny předchozí scenery overlay, decals pro ostatní DLC. Ke správné funkčnosti vždy potřebujete dané DLC (overlay mastery se odemkne jen pro DLC, které vlastníte). Decals a posters se odemknou i bez vlastnictví DLC, protože jsou součástí samotného jádra. Autor: pampaliny Celý článek » | download [132.3 KB] | Diskuse k článku [2 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
Místo TSW 5 - Editor Cooking and Distribution, nebo jak jsem to minule nazval, jsem se rozhodl tenhle balík přejmenovat čistě na TSW 5 - Editor Tools 2.3 (zip je ještě pod starým názvem, ale přeci jen balíček neobsahuje pouze cooking). Verze 2.3 nepřináší nic nového v cooking, paking, distributing, ale přináší nové tlačítko do editor v podobě Timetable Decooker. Tlačítek bude postupně více (Simugraph Decooker, Map Decooker, CSV import a CSV export). Na ostatních modulech se ještě pracuje, nejvíce času bere zatím Simugraph. Každopádně co se Timetable Decookeru týče tak hned z kraje upozorním, že jsem funkčnost trochu omezil protože nechci aby to dopadlo tak, že se budou krást jiné jízdní řády a vesele se budou vydávat za vlastní s přidaným extra servisem apod... Takže jsou odebrány všechny servisy co jsou v jiných vrstvách než v základní. Decooking má hlavně sloužit k tomu, aby jste se podívali na to jak se jízdní řády tvoří, jak jsou tvořeny jízdní řády pro scénáře, apod... Na druhou stranu, když vezmeme třeba Bakerloo, tak onen hlavní jízdní řád je tvořen přímo v hlavní vrstvě.
Pro instalaci je potřeba zkopírovat složky TS2PrototypeBinaries do stejné složky v editoru, existující soubory přepsat (existující je UGC dll, nové je decook). Dále je potřeba přepsat TS2Prototype.uproject. Samozřejmě to můžete všechno chytnout a znovu nakopírovat vše do editoru, záleží na vás.
Při spuštění editoru se zobrazí Timetable Decooker na horní liště. Když na něj kliknete tak se otevře extra okno, kde se zobrazí všechny jízdní řády. No a při kliku na jízdní řád se vytvoři decook verze ve stejné složce a se stejným názvem jako originál, ale s předponou Decooked_ . No a pak již stačí jen na decooked verzi v klasickém Content Browseru kliknou a otevřít ji. Autor: pampaliny Celý článek » | download [6.1 MB] | Diskuse k článku [4 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
Byl jsem nucen trošku přepracovat vaření uvnitř editoru, protože spousta uživatelů má vždycky problém po aktualizaci samotného editoru s tím, že při přepisu DLL souborů se někdy DLL soubory zamknou a je potřeba je odblokovat. Většinou problém třeba Win10 a Win11. Nová verze tedy využívá originální DLL soubory, které jsou součástí editoru. Pro samothnou instalaci doporučuji kompletně smazat složku Engine ve vašem editoru a nechat ji obnovit přes verifikaci. Tím docílíte, že tam nezůstane žádný nevhodný soubor. Potom extrahujte na dané místo tuto utilitku.
Předchozí verze navíc vyžadovaly generování AssetRegistry souboru. Přiložil jsem nulový AssetRegistry aby se již nic nemuselo generovat, vše jsem nějakou dobu testoval než jsem se rozhodl tento update vydat. Za mě vše fungovalo bez problémů. Pokud by se nějaký problém našel a cook vám nefungovalo, potom poprosím o chybu do diskuse. Autor: pampaliny Celý článek » | download [6 MB] | Diskuse k článku [5 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
Dnes bylo vydáno nové DLC pro TSW 5 a stejně jako v předchozích případech po vydání nového DLC je připraven Mastery Unlocker, který odemkne Mastery právě pro toto nové DLC. Odemkne jej samozřejmě i pro všechny již existující DLC. Překvapivě jsem nenašel žádné extra decals pro livery editor. Je tak možné, že jsou součástí jádra již nějakou dobu a v balíčku jsou tak od doby co jsou přístupné v jádru. Každopádně tato aktualizace přináší Scenery Overlay pro poslední DLC Mittenwaldbahn. Pro samotnou funkci není nic extra vyžadováno. Mastery unlocker funguje jen na DLC, které máte nainstalované. Autor: pampaliny Celý článek » | download [127.7 KB] | Diskuse k článku [0 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
Klasika jako při každém vydání nového DLC. I teď je zde připraven oblíbený mód Mastery Unlocker, který odemkne Scenery Overlay pro poslední DLC. Samotný mód obsahuje všechny předešlé Mastery, takže pokud vlastníte jakékoliv DLC, můžete si Mastery odemknout i tam. Není vyžadováno nic extra, funguje prostě jen pro DLC, které vlastníte. Součástí balíku nejsou jen Overlay, ale i věci pro Livery Editor. Stejně jako v předchozích případech stačí souborem přepsat onen starší .pak. Autor: pampaliny Celý článek » | download [127.2 KB] | Diskuse k článku [1 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
Podle očekávání je venku nová verze Mastery Unlockeru, který Vám odemkne veškeré mastery, které je ve hře k dispozici. Jedná se zejména o scenery overlay a od decals pro livery editor. Nová verze přidává scenery overlay pro poslední DLC od JustTrains. A aby toho nebylo málo, tak jsem přidal pro livery editor i decals, které obdrželi hráči, kteří si TSW 4 a TSW 5 předobjednali. Vzhledem k tomu, že jsou součástí core balíku, tak by bylo škoda je nevyužívat :) Jako vždy není potřeba nic dalšího, mastery unlocker bude fungovat jen na DLC, které vlastníte. Autor: pampaliny Celý článek » | download [126.7 KB] | Diskuse k článku [2 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
Velmi populární modifikace je zpátky. Omlouvám se, že jste museli čekat tak dlouho. Čekací doba je způsobena jednak prací na Simugraph a Timetable decookeru, ale taktéž tím, že již nekupuji od vydání TSW 4 DLC hned po vydání, protože mě začalo DTG unavovat neorpavenýma chybama a slibama, které neplní. Proto déle trvá, než mi nějaký uživatel pošle jména adresářů tratí. Invisible wall remover odstraňuje neviditelné stěny podél tratě (jen místa, která jsou volná a nejsou tam ploty, keře, různé překážky apod. Neodstraňuje neviditelné stěny, které jsou součástí modelů. Out of Bounds potom odstraňuje nepřijemné vykopávání zpátky do menu hry. Balíček obsahuje modifikaci pro zatím všechny vydané DLC. Pro správnou funkčnost je jen potřeba nějaké to DLC vlastnit a ono se vám to pro danou trať aktivuje. Autor: pampaliny Celý článek » | download [29 KB] | Diskuse k článku [4 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
Po delší odmlce se vracím k pravidelným aktualizacím Matery Unlockeru. V nové verzi 2.0 jsou k dispozici 4 nové overlay pro 4 tratě (3, které jsou součástí placeného TSW 5 a pro aktuální nové DLC). Kromě overlay jsou k dispozici i decals k livery editoru. Ty jsou pro 3 DLC a jeden bonus v podobě měsíčních decals. Tedy ty měsíční se měly odemknout každý měsíc až do října 2025, ale budete je mít k dispozici již teď :) Pro správnou funkčnost není potřeba nic. Mastery bude k dispozici jen pro DLC, které vlastníte. Autor: pampaliny Celý článek » | download [120.9 KB] | Diskuse k článku [1 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
Update 16.10.24
Malá programátorská chybka zapříčina, že distribuce pro TSW 5 nefungovala správně. Soubor .ugc se generoval s jednou čárkou navíc. Po rozkliknutí nadpisu najdete soubor v dalších downloadech soubor s označením 2.1.1. Pro správnou funkci budete potřebovat i onu verzi 2.1, protože archiv 2.1.1 obsahuje pouze opravený dll soubor.
Po nějaké době opět úprava a přidání nových funkcí. Asi nejpodstatnější funkce, které si všimnete je checkbox pro TSW 5. Pokud jej nezaškrtnete, tak se bude obsah generovat pro TSW 4 a uvnitř pak souboru budou .dlc soubory. Pokud jej zaškrtnete, tak se vygenerují .ugc soubory. Další podstatnou novinkou je možnost přidání více originálních pluginů do jednoho archivu. Předchozí verze sice taktéž přidala více originálních pluginů, ale hra dokázala přečíst jen první plugin. Díky prográmku, který jsem udělal, je možné umístit do .pak souboru více origiálních pluginů. Mimochodem testoval jsem cooking i bez generování AssetRegistry.bin souboru (to první spuštění). Vytvořil jsem si nulový soubor a cooking normálně fungovalo. Editor tedy jen kontroluje existenci souboru, ale už né obsah. To je asi z novinek vše, každopádně tím to nekončí. Pracuji na dalších věcech pro editor :) Autor: pampaliny Celý článek » | download [107.7 MB] | Diskuse k článku [2 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
Po dlouhé odmlce je tady konečně nová verze oblíbeného pluginu pro oficiální editor. Je určena pro TSW 5, protože TSW 5 pracuje s novým generovaným souborem .ugc (netestoval jsem s TSW 4). A co je vlastně ve verzi 2.0 nového ?
Kompletně jsem předělal okno pod Distribute tlačítkem. Takže teď už dochází k detekci sprvně kompilovaných pluginů, které je možné přidat do pak souboru. Tyto pluginy jsou potom nabídnuty v seznamu. Nedojde tak k omylu, že napíšete špatný název. Bylo přidáno pole pro Required DLCs, kde je dobré vypsat DLC, která jsou potřebná pro správné fungování. Jméno DLC najdete vždy v názvu .pak souboru (TS2Prototype-WindowsNoEditor-JmenoDLC.pak). Jak jsem již psal, utilitka generuje nový .ugc soubor. Dále je dobré vědět, že jeden .pak může obsahovat pouze jeden originální plugin, protože hra nedokáže z jednoho .pak souboru číst více AssetRegistry.bin souborů.
Cooking stále vyžaduje vygenerování hlavního AssetRegistry.bin souboru (testoval jsem čistě generování bez různých DLC a vypadá to, že generování je rychlé a cooking funguje bez problémů - je možné že není potřeba vždy generovat s každým novým DLC - nebylo čas testovat).
Práce s pluginem je stejná jako v TSW 4 (plugin by měl fungovat i v TSW 4 editoru, ale bude prostě generovat .ugc... nevím zda je .ugc čitelné v TSW 4).
Stejně jako vždy můžete moji práci ocenit malým příspěvkem při kliku na Donate tlačítko :) Autor: pampaliny Celý článek » | download [102 MB] | Diskuse k článku [4 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
|