Bez dlouhých řečí je pro Vás připraveno již čtvrté video z připravovaného Railworks 3. A přesně jak jsem oznámil už během dne, video ukazuje práci v editoru, konkrétně pokládání objektů a snadnou práci s nimi.
Mně by se líbilo kdyby:
1) šlo podstrčit nějaký soubor s definicí kolejí, který by byl generován třeba z OpenStreetMap a pomocí nějaké volby vygeneroval koleje včetně terénu. Takhle by šlo krásně udělat stovky kilometrů tratí. Asi by to nebylo úplně bez problému, muselo by se to pak doupravit, ale i tak by to byl ohromný přínos.
2) možnost spojovat mapy uživatelů tak, aby jeden mohl dělat trať z A do B a druhý z B do C a pak si to spojili.
3) přešel bych na systém, jaký mají letecké simulátory ( a nejen oni - i třeba námořní Virtual Sailor). Zřejmě jej měl obsahovat i TS2. Ano, hovořím o Global Rail Network. Princip by byl ten, že by jednotkou tvorby byl 1x1 stupeň reálné zeměpisné polohy (včetně výškového modelu). Teoreticky, zejména ve spojení bodů 1 a 2 by bylo možné udělat takto železnice po celé zeměkouli.
Pak bych měl ještě pár postřehů k misím a fyzice, ale to už je mimo téma :)
pampaliny | 12. srpna 2011 | 13:20 |
Leonell: kéž by se i koleje pokládaly stejným způsobem. Nebo alespoň podobným aby to pak nebylo jak na horské dráze. Určitě bych uvítal, kdyby se občas nějaký ten malý hrbolek vyrovnal a koleje neschovával.
Pavel (5. dubna 2025 - 22:27) Ahoj, a bude i nová veze pro nové tratě? Například pro Zwolle-Groningen? Nebo tato verze funguje už tak nějak universálně pro vš...
Smokey (3. dubna 2025 - 09:49) Tak to pak jo, díkec za info :D
pampaliny (2. dubna 2025 - 19:30) to Smokey: beží to na UE 5 a Aerosoft je pouze distributor. Tvůrci mají za sebou velice povedený SubwaySim Hamburg, který se po ...
Smokey (2. dubna 2025 - 15:57) Na jakém enginu to běží? A není to typická Aerosoft blbost ve formě toho, že hru vydají a pak to je bez updatu? :D
Webmaster stránek: pampaliny | Všechna práva vyhrazena. Copyright 2001-2025