Nedávno jsem psal o modifikaci, která se mi podařila. Tím bylo úspěšné zařazení jednotky Talent2 z jiného DLC do tratě RRO (Wuppertal - poslední DLC). Talent2 tedy momentálně najdete na lince S9 a RB48 (místo S9 by měl fungovat na RE7, ale na tom ještě pracuji).
Pro instalaci stačí extrahovat zip soubor do TS2PrototypePluginsDLC, kde se nacházejí i ostatní .pak soubory z dalších DLC.
Pro správnou funkčnost budete potřebovat DLC Leipzig S2 a Wupper. Je důležité pamatovat, že se jedná o první verzi, která obsahuje nějaké chyby. Za dobu testování jsem zjistil:
- při dlouhé čekací době v menu než vyberete danou trať a servisní režim (jízdní řády) hra občas spadne
- nestartujte trať přes Talent2 (hra spadne), koukněte se na servis, zapamatujte si čas a nádraží, kde startujete, opusťte Talent2 a vyberte chození. U chození nastavte stanici a čas, kterou jste si zapamatovali
- při zobrazení se Vám může zdát, že něco schází... je to podvozek mezi druhým a třetím vozem, protože model podvozky i těsnicí gumy neobsahuje, ty jsou pouze součásti přední loko a zadní řidící části modelu.
Soubor jinde neumisťujte!... je to pouze zkušební modifikace. Mimochodem bude problém s tratí Leipzig 2, která používá stejné data jednotky.
Pro odinstalaci stačí tento .pak soubor z DLC adresáře vymazat.
download
- [TS2Prototype-Talent2_RRO_RB48_S9.zip] [5.3 KB]
Staženo: 1386x
Další downloady:
Ich wil eine rote Lackierung in Talent 2
Anonymní | 7. března 2020 | 18:27 |
Julianfrank@gmail.com
Tak až bude k mání Class 33 z WSR na NTP, hlásím se jako zájemce na test :)
pampaliny | 22. října 2019 | 08:57 |
to Roman: to je problém TSW, pokud chci nahradit nějakou soupravu tak ji musím nahradit stejně dlouhou, protože takhle je to dáno v jízdním řádu. Až se mi povede rozebrat jízdní řád (makám na hodně věcech, jde to pomalu) tak jej můžu předělat jen s 3dílnou jednotkou. Jinak dát nákladní vozy do jiných tratí není problém. Klidně můžu přenést americkou diesel loco na německou trať i s vozy. Tohle už jsem vyřešil :)
Tak jsem to vyzkoušel. Dobrá práce, pokud se jedná o pokusný vzorek. Ale prakticky nahrazovat čtyřdílnou jednotku třídílnou s jedním vložákem na víc asi nemá smysl. Třeba trakční charakteristika je v tomto případě úplně mimo. Také podvozek s přechodovým dílem se těžko povede dostat mezi dva vložené vozy. Ale pokud se Ti povede nahradit čtyř vozovku třídílnou jednotkou, která bude mít správnou charakteristiku,bude to paráda. Držím palce.
A pak ještě nákladní vozy do jiných tratí... :)
Osobně bojuji s exportem svých modelů do UE. Bohužel se UE nelíbí spousta věcí se kterými umí pracovat engine RW. Třeba mnou oblíbený a hojně používaný shader TrainLightMapWithDiffuse.fx má dva UVs kanály a to se UE při vytváření světelné mapy nelíbí. Místo krásného ostrého stínu je jen prapodivný flek. To znamená přemapovat komplet model jen s jedním UVs kanálem...
Docela by mně zajímalo, jak dlouho trvá vytváření světelné mapy u celé trati s několika tisíci objekty, Mně pár objektů trvá několik minut a to mám PC docela slušné konfigurace. A taky mám podezření, že DTG nevytváří mapu se stíny nejvyšší kvality, ale vypadá to na "medium"...